اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیگیری سوژه مردم؛ کوتاهی اداره راه تربت حیدریه در ترمیم آسفالت جاده‌های منتهی به نیشابور

فارس من| بهسازی محورهای تربت حیدریه به نیشابور تا نیمه اول اردیبهشت انجام می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه گفت: نزدیک به ۶ ماه است قرارداد این ۲ پروژه بسته شده است، اما در این مدت شرایط باران و برف به گونه‌ای بوده که نتوانستیم بهسازی راه این ۲ محور منتهی به نیشابور را انجام دهیم.

فارس من| بهسازی محورهای تربت حیدریه به نیشابور تا نیمه اول اردیبهشت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، «کوتاهی اداره راه تربت حیدریه در ترمیم آسفالت جاده‌های منتهی به نیشابور» از موضوعاتی بود که مردم در سامانه «فارس من» به ثبت رسانده بودند.
برای پیگیری این مطالبه مردمی موضوع را از اداره راه و شهر سازی تربت حیدریه پیگیری کردیم که حسین شیرمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ما پروژه بهسازی جاده سرهنگ به حصاریزدان را امسال در برنامه داریم که به همین جهت نیز نزدیک به 700 میلیون تومان با پیمانکار قرارداد بسته‌ایم.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه خاطرنشان کرد: از 20 فروردین ماه سال 98 که شرایط جوی به ثبات رسید، این پروژه را آغاز می‌کنیم و حتی در محور دیگر نیز طرح دیگری را برای آغاز مد نظر گرفته‌ایم که بودجه بهسازی راه این محور نیز نزدیک به 700 میلیون تومان است.
وی با تاکید بر عدم ثبات شرایط جوی، افزود: نزدیک به ۶ ماه است که قرارداد این دو پروژه بسته شده است، اما در این مدت شرایط باران و برف به گونه‌ای بوده که نتوانستیم بهسازی راه این دو محور منتهی به نیشابور را انجام دهیم.
شیرمحمدیان درخصوص زمان بهره‌برداری از پروژه بهسازی دو محور منتهی به نیشابور بیان کرد: اگر شرایط جوی اجازه دهد پس از تعطیلات عید بلافاصله پیمانکار عملیات خود را آغاز می‌کند و تقریبا زمانی نزدیک به دوازده روز برای هر پروژه است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت حیدریه یادآور شد: این طرح با پیگیری‌های فرماندار و نماینده مجلس در میان طرح‌های ملی قرار گرفته است که این موضوع سبب شده تمام پول این دوپروژه تخصیص یابد و ما نیز در تامین منابع مالی این طرح تاکنون به مشکلی برخورد نکرده‌ایم.
وی به تایید سخنان مردمی در انتقاد از آسفالت های دومحور منتهی به نیشابور پرداخت و عنوان کرد: مردم کاملا درست می‌گویند، اما شرایط جوی منطقه حتی به خود ما نیز در امر نگهداری و بهسازی اجازه نداده تا بتوانیم به خوبی عمل کنیم، اما این قول را می‌دهم پس از پایان تعطیلات با ثبات شرایط جوی بلافاصله عملیات را آغاز و تا نیمه اول اردیبهشت این طرح را به پایان می‌رسانیم.
انتهای پیام/70031/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول